Jarenlange ervaring in esthetische tandheelkunde voor een betaalbare prijs
Tandvleescorrectie door onze ervaren implantoloog
Reguliere tandheelkunde
Alle esthetische behandelingen
Alle orthodontische behandelingen al 5 jaar succesvol uitgevoerd in Borne
Implantologie door zeer ervaren implantoloog
Kindertandheelkunde
Ervaren met het behandelen van angstige patiënten
Complete mondzorg in Borne onder 1 dak
Geen verwijspraktijk

Hygiëne

Het gehele team heeft deelgenomen aan de cursus: Training Hygiëne en Infectie preventie Schulke.

Hygiëne

Voor wat betreft de hygiënemaatregelen houden wij ons zo veel mogelijk aan de WIP-richtlijn. Dit zijn regels die door de Werkgroep Infectie Preventie zijn samengesteld. Meer informatie kunt u vinden op de website van de werkgroep (www.wip.nl).

Wij maken gebruik van de allernieuwste melag 31B autoclaaf. Deze heeft een zogenaamde vacuuminrichting, zodat ook holle instrumenten gesteriliseerd kunnen worden. Er wordt in onze praktijk een goed onderscheid gemaakt tussen vuil en schoon instrumentarium.

hyg1

Verder wordt er met zoveel mogelijk disposables (eenmalig gebruik) gewerkt, afvoer hiervan vindt handsfree plaats. De twee röntgenmachines (waaronder een OPG) zijn geheel nieuw en volledig gedigitaliseerd, dat betekent dat met zeer geringe straling gewerkt wordt en dat alle röntgenfoto’s indien nodig digitaal verzonden kunnen worden naar de kaakchirurg, of natuurlijk de patiënt zelf.

De praktijk voldoet aan de huidige Kernenergiewet. En heeft documentatie voorhanden in het VGT stralingsportaal. De tandartsen zijn in bezit van het stralingsdeskundigheid certificaat 5.

Zowel de medische en tandheelkundige anamnese als de periodieke update hiervan wordt gestructureerd afgenomen en als zodanig digitaal opgeslagen op de behandelkaart. De tandarts en het personeel zijn gevaccineerd tegen hepatitis B infectie.

Onze praktijk houdt zich aan alle beschikbare Covid richtlijnen die gelden voor de mondzorg conform RIVM en de KNMT. Binnen onze praktijk hanteren wij een triageschema van patiënten in de mondzorgpraktijk.

• Maandag08:00 t/m 17:00
  • Dinsdag08:00 t/m 17:00
  • Woensdag08:00 t/m 17:00
  • Donderdag08:00 t/m 17:00
  • Vrijdag08:00 t/m 12:30
  • Zaterdag en zondagGesloten
De praktijk

Wij vragen onze patiënten om een mondmasker te dragen tijdens het bezoek aan onze praktijk. Let op! Het betreft geen verplichting, maar is wel een dringend advies.